Dzień 1 Gimnastyka – ważna sprawa.
- Zabawa rozwijająca mowę – Sposób na nudę – na podstawie wiersza Marii Kownackiej Słoneczko po deszczu. Zabawa ruchowo-naśladowcza Rób to, co ja.
- Słuchanie wiersza Jadwigi Koczanowskiej Gimnastyka. Cel: rozwijanie mowy. Zabawa ruchowo-naśladowcza Rób to, co ja.
- ( https://www.youtube.com/watch?v=toqrH4Z1-og ).
- zabawa ruchowa z elementem skoku – Skaczące piłki.
- Ćwiczenia rozwijające ekspresję motoryczno-brzmieniową. Zabawa ruchowo-naśladowcza Zakupy. Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę.
Dzień 2 Moja ulubiona zabawa ruchowa.
- Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę.
- Rysowanie na temat: Moje ulubione zabawy ruchowe na powietrzu. Cel: rozwijanie sprawności manualnej. Zabawa ruchowo-naśladowcza Rób to, co ja.
- Zabawa Co tu nie pasuje? Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę. ( https://www.youtube.com/watch?v=2T6eW_b3saQ ) .
Dzień 3 Małe piłki i duże piłki.
- zabawa przy piosence Jedzie pociąg. Dowolny taniec przy piosence sposób na nudę.
- Duża piłka i mała piłka – ćwiczenia klasyfikacyjne. Cel: rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Zabawa ruchowa z elementem toczenia – Toczymy piłkę do celu.
- Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę. Zabawa ruchowa Tyle samo.
Dzień 4 Na nudę najlepszy jest ruch.
- Zabawa rozwijająca pamięć wzrokową – Wzorek z piłek. Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę.
- Zabawy przy piosence Sposób na nudę. Cel: umuzykalnianie dzieci.
- Zabawa w symboliczne przedstawienie rytmu (ćwiczenia indywidualne). Zabawa ruchowo-naśladowcza Rób to, co ja. (0 (https://www.youtube.com/watch?v=OmAZquWgp9A )
mgr Marta Kozieł
mgr Agata Ordijewicz